Naam:
Foto’s:
137
Video’s:

Over ons

Wij zijn Tom en Antoinette en al ruim 7 jaar gelukkig bij elkaar, en inmiddels al 2 jaar getrouwd. We houden van allerlei soorten reizen of het nu kamperen is zuid Frankrijk, Interrailen door Europa of met een bootje over Friese wateren varen is, we hebben de grootste lol. Zolang we maar niet worden “opgesloten” in een all-inclusive resort.

Over onze reis

Dit jaar gaan wij de treinreis der treinreizen maken. Van Beijing naar Moskou met de Trans Mongolië Express. We zitten natuurlijk niet dagelijks in de trein, de eerste week reizen we een kort rondje door China (Beijing, Baoding, Xi’an) de tweede week zitten we op de steppe en in de Gobi woestijn in Mongolië en de derde week luieren we aan het Baikal meer en snuiven we cultuur op in Moskou.

Bezochte landen

Wij hebben 35 landen (14%) bezocht:

Angola, Aruba, België, Botswana, China, Cyprus, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Jersey, Kroatië, Luxemburg, Malawi, Mongolië, Namibië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Slovenië, Spanje, Tanzania, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.