Dag 18 Baikalmeer

27 juli 2018 - Listvyanka, Rusland

Na een onrustige nacht, koud en een hoop gehobbel in de trein om 8:30 opgestaan. Nog geen kwartier later zagen wij dat de trein al langs het Baikalmeer reed. Daar we nog 6 uur treinen voor de boeg hadden, geeft dit wel aan hoe groot dit meer is. Het is dan ook het grootste binnenlandse meer ter wereld, er komen zelfs zeehonden in voor. Tijdens de laatste uren treinen hebben wij een beetje liggen lezen, muziek luisteren, en dit blog bijgewerkt. In Irkutsk werden wij opgepikt door een gids die ons naar Listvyanka bracht. Dit is een klein dorpje aan het Baikalmeer. We hebben hier 10 km gelopen om te kunnen pinnen en hapje te eten. Nu weer terug in onze hotelkamer, waarvanuit wij een prachtig uitzicht hebben over het Baikalmeer en de ondergaande zon. Morgen varen wij Koti een andere plaats aan het Baikal wat alleen per boot is te bereiken.

1. Marijke:
    27 juli 2018
    Weet nu hoe ik het moet verzenden danique heeft foto's verzonden. We gaan nu boodschappen doen
  2. Eveline Brand:
    31 juli 2018
    Hi Tom en Antoinette, het was leuk om jullie te ontmoeten in het grilrestaurant in Listvyanka en om jullie reisblog te lezen. Veel plezier in Moskou, wij reizen morgen naar Mongolië. Groet, Jurry en Eveline Brand